Creatief denken

Creativiteit is dé belangrijkste eigenschap van medewerkers dat bijdraagt aan het (commerciële) succes van een organisatie. Dit bleek uit een onderzoek van IBM onder 1.500 CEO’s. Hoe stimuleer je de creativiteit van medewerkers zodat ze uit hun bestaande, vastgeroeste denkpatroon komen en andere, verrassende ideeën genereren? Hoe kan je out of the box denken en tot een veelheid van ideeën komt?

Innovaties ontstaan door het zien van nieuwe verbindingen en dat is waar het om gaat bij creatief denken. miPR biedt diverse vormen aan, individueel en groepsgericht, om het creatieve denkvermogen te vergroten en de ideeën te laten stromen.

Creatieve diensten:
* Workshop creatief denken (van 1 ½ uur tot 3 uur)
* Faciliteren denktanks en brainstorm mét resultaat (van 2 tot 4 ½ uur)
* Profilering sessie (2 à 2 ½ uur)
* Creatieve co-creatie sessie (2 uur) – Samen ideeën bedenken voor je product, dienst, event of slogan.

Sandra Smit, eigenaar Boxo: Voor de ASN wereldprijs een heerlijke, energieke creatieve sessie gehad onder leiding van Mieke Boots. In korte tijd kwamen we tot super mooie invalshoeken, leuke ideeën en vooral een haalbaar plan. Zeker dat laatste vind ik ongelooflijk waardevol. Mieke vraagt goed door over wat nodig is, of je gelooft in het plan en waar je hulp bij nodig hebt. Dat helpt om de juiste stappen in het traject helder te krijgen en snel tot uitvoering over te kunnen gaan. Echt een top sessie!

Tip_1